14. 06. 2017.

Premijere, Gostovanja, Beogradska Opera, Sezona pri kraju.....pevačice, pevači, slušači i tapšači....




14.06.2017.

SREĆA !!!!!!!

Ubrzo je isfoliranoj, napumpanoj i naduvanoj beogradskoj operskoj sezoni  KRAJ !
Još koja predstava, završni koncert i SPAS !

Poslednju premijeru Belinijeve opere Norma, koja je bila 10.juna 2017. nisam slušala.
To veče, slušala sam Rigoleta u Becu.. Koja radost, ushićenje i zadovoljstvo zbog lepote SVEGA.
Ne, neću pisati o tome, jer nema potrebe. Samo ću pokušati da objasnim onima koji mi prete i koji pokušavaju da  mi nametnu sopstveno nezanje,   zašto su moji blogovi u kojima pišem o našoj operskoj sceni i našim ZVEZDAMA, onako sarkastični, ponekada surovi, ili retko hvalospevni.  Zato ! Jer „operu“ poznajem bolje od mnogih koji pokušavaju da pevaju. Zato! Jer naši uposleni u beogradskoj operi, ili ne mogu, ili ne znaju, ili neće da KLIKNU, da ČUJU kako to tamo negde, neko peva, već misle da su svi kao oni.....zatucani. Ali nisu. Šteta za uposlene. Surova sam u pisanju, ali samo za naše knedlaste pevače. Jer ne mogu da prenebregnem NIVO ispod nivoa. Ne zbog Beča, već što ceo život slušam DOBRA izvođenja. I manje dobra, da se razumemo. I radila sam sa PEVAČIMA! Ne sa  sadašnjim „amaterima“ koji misle da su pevači. O naopake postavke svega.  Navikla sam na kvalitet. Na izvođenja gde se pevači ne bore sa dahom, intonacijom, frazom. To se podrazumeva, svuda....Navikla na izvođenja fenomenalna, sjajna, odlična, dobra i osrednja. . Ali na ova naša.....koja su na DNU, nisam i neću. To ne znači da ne želim da i mi doživimo dobra, kvalitetna, posećena izvođenja. Da i mi imamo uživo prenos ....Da  uprava misli na publiku, da se potrudi da  krene na bolje. Želim !!!!! Ali......
A još kada pročitam i vidim milion slika i ulizičko-šećernih hvalospeva na društvenim mrežama ( a to i ONI TAMO isto  rade, ali sa merom ), bude mi LOŠE. Od  laži, snishodljivost, licemerja, ljigaviih komentara, svega na tu temu.
NISAM SLUSALA NORMU. Verujem da je bila  samo korektna, ili čak i lošija od toga. Zbog svega i svih.
Ići ću na reprizu, iako......ne znam KO me ceka, KO ce da peva, KO ce da me iznenadi. Ne piše. Drže u tajnosti, da ljudi ne bi odustali.
Znam, svaka operska kuća ima svoj domet. DOMET ! Ako razumete tu reč. Naša operska kuća TO NEMA. Umesto dometa, ima PONOR.
Večeras, Don Karlos.....gostovanje....videćemo......čućemo......       
Ne očekujte od mene šećernu vodicu. Pišem samo o onome kako čujem i doživim. U većini pisanja je, za mnoge, velika doza sone kiseline. Ok. Neka je isperu sa sebe, neka se spašavaju, neka se poprave onda, ako mogu. Ako ne, neka daju šansu drugima, ima ih....odličnih. Samo odlični nemaju lovu, da podmažu ulazna vrata. A ona škripe.....

Vidimo se večeras, tačnije noćas, oko 02 .

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.