
23.03.2019.
Neko je pravi NABUKO
A neko je uvek NAPUKO
ili
predstava sa jednim pevačem
i nekoliko karikatura
Dešava
se, eto i to. Uvertira večeras više nego dobra. Odlična, bez obzira na neke
sitne zamerke tipa, nisu sva tempa bila ujednačena, ali..... da ne trazimo
pogaču, ako imamo lebac. Treba biti zahvalan i na tome, jer sve posle uvertire,
što se tiče orkestra je, kao i uvek pod ovim okolnostima, ista
priča..... Preglasni, bezobrazno preglasni. Kome se svete, koga bojkotuju, kome
se ulizuju..... publika pati od glavobolje zbog previše decibela.... Ali... ko
j... publiku? SVI sa one strane dvorane i bine.
E.....
sad malo o tome....
Prvo
hvale, iako ih je malo....
Muški
hor, odličan, precizan, živ, sa izvajanim frazama.... ne znam šta im je
bilo..... ali, bilo je lepo.....
Zato
je hor Jevreja zakazao..... Umesto da nas dirne svojom toplom zvučnom aurom,
ošamario nas je gromoglasnim pevanjem kao na sletu. A da mogu, mogu, a da nisu,
nisu.
A
sad.... ono manje dobro.....
Aleksandar
Dojković, Ismail, prvi na udaru. A nije za udar, već za jedan nezaustavljiv
verbalni udarac. SRAM TE BILO, dno jedno
pevačko, glumačko i vizuelno. SRAM TE BILO! Ljudi su kupili karte da, između
ostalog, čuju i Ismaila (to je uloga u ovoj operi), a dobili smo iskašljavanje
propalog horskog pevača i vizulenu karikaturu koja otvara usta i zeva kao riba
na suvom, a..... nema tona. SRAM TE BILO! A sram bilo i onoga ko te postavio da
ćutiš..... a primaš platu za pevanje....
I ? Jel će iko da ti oduzme od plate zato što nisi pevao, već samo zevao? Ne. E
zato..... idemo dalje..... u nadi da se nećeš skoro pojaviti na ovom mestu.
Mislim, ne bi smeo, posle svega.... NE BI SMEO.
Sledeći
je Dragoljub Bajić, Zaharija. I tebe da bude SRAM! Veći nego Dojkovića.
Prodaješ se po netu i šarenim emisijama kao neko ko je imao „ovacije, ogroman
uspeh, bio srpska alijansa, leteći tanjir, vanzemaljac i bla, bla, bla“ tamo
negde, a ovde nisi makao dalje od falsch intonacije i falsch intonacije.... ili
tamo propevaš i zablistaš (utopija, jer NIGDE
NEMA SNIMKA) , a ovde te uši ne služe, iako nemaš ni kapu, ni šlem, ni krunu, a ni ostalo..... samo jedan štap,
e taj štap je veoma bitan..... čemu služi i šta treba da radiš sa njim, pitaj
velikog maga obnovljene režije.....
O Ivane, O Ivane..... vrati se, dođi, O
Ivane..... čuješ li moj vapaj ....Tomašev, naravno!
Ništa
manje ne zaostaje Aleksandra Angelov.... Beskrvna, bela, siva, providna,
dosadna u pojavi, užasna u pevanju. UŽASNA. Mag obnovljene režije je „bacaka po
sceni tamo, amo“ i to je to..... TO je lik i uloga Fenene.... Bravo.... „Duboko obrađena rola“..... I da li iko može
da shvati ili da se zapita (postavljam pitanje odbegloj direktorki koja je otišla posle I čina, nije joj se dopalo
ono što je čula, a to je sama aminovala,) dokle će da nas, PUBLIKU,
omalovažavaju i misle da „će sve da prođe kod njih“.....
Ahahahah,
ništa neće proći. Možda će jedan deo publike da istrpi, drugi da odustane,
treći da se ljuti, ali PROĆI OVO NEĆE !!!!!!
Posle
one užasne Karmen, poturate mi ovaj SKORO užasni Nabuko..... skoro samo zbog
glavne role, koja je bila sjajna..... ali nije opera samo jedna uloga.... ako
ste zaboravili.... Operska predstava je SVE.... ne mogu da objašnjavam, ne
vredi.......
Tu
su za odstrel bili još i Tajana Mitić, SRAMOTA koja blati prepoznatljivo i u
operskom svetu, SVETU, veoma cenjeno prezime Mitić.... (toliko sam tužna i ljuta).....
potom nepopravljivi u falschiranju Mihajlo Šljivić i uplašeni, nesposoban za
scenu, mučenik Mihailo Otašević.....(još jedan promašaj iz čuvene Jasminine Jenejart kolekcije nesposobnih, a beskrupulozno poturanih pod "parolom mladi pevači". Koješta. Jad I čemer. Zato je, moźda, gospoja i pobegla,... plašljiva je... sa razlogom....
Gospodo
iz Uprave, prvog reda, drugog reda, trećeg reda, celog karavana....... da li
ZAISTA mislite da ovakve predstave mogu da prođu? Znam ja da ste vi zadovoljni
aplauzima koje započinju udovice i ulizice..... priklone se đaci, potom
uvlakači, pa tapšači.....
I?
Zavaravate
najpre sebe, pa sve ostale, ali im se broj smanjuje..... Sve je manje prave
publike, sve više rodbine i đaka.... ali za kratko......
I
sa kojim pravom (nema opravdanja) je majka otišla posle prvog čina...... Ne
može da sluša, ima malu decu, boli je glava?
POSAO
je u pitanju, za koji prima novac. Dakle, ko će to da reguliše zakonski?
Ahahhahaha.......
Dobro
mi je, jer sam posle predstave bila na piću i kvalitetnom druženju sa divnim,
divnim, ljudima..... to mi je ulepšalo veče, a vi..... pobegulje, foliranti,
prevaranti i falschiranti..... eto me ubrzo, opet, postojano i uporno, da vas
lagano satirem, jer moram da se spasem...... volim operu, ali ne i vas....
dakle.... morate otići, morate otići i ustupiti mesto mladima koji mnogo više
od vas i znaju i mogu i žele.... vi ste kao larve.... učaureni, trulite
polako..... ja bih da taj trulež odstranim što pre. Ako ovako nastavite, a
hoćete, jer ne umete drugačije.... smeši mi se ostvarenje ideje.... da nam
Opera opet bude Opera, a ne poselo, naravno, bez svih vas, ima drugih, divnih,
ne boljih, nego sjajnih, ne brinite ko će da vas menja, vi ste u svom tom
neznanju i sranju nezamenljivi ......
O istoj
predstavi, ali iz drugog ugla:
Nema komentara:
Objavi komentar
Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.