25. 03. 2019.

Mizerija trenutno vodećih, Beogradska KULTURA, Beogradska Opera, Umetnici, Operski pevači, Pink, Žika seljak, TV, RTS, Prva Tv, 25.03.2019.

























Rekla ... kazala....
svoje lice prikazala...
a argumente nije pokazala !

Beše jedna lepa bajka pod nazivom „U cara Trojana kozje uši“....
Mislim da je frka zbog  ušiju,
 a ne zbog  sviraljki.....
ili

1.deo
Koliki moraš da budeš jadnik,  (ko nije čitao Viktora Igoa, Jadnike (Victor Hugo, Les Miserables )..... a ne znam baš da li na svim odsecima Filološkog Fakulteta to postoji kao OBAVEZNO štivo, NE ZNAM, ali se pitam.... i u slučaju da sam u pravu, ali i u slučaju da grešim, obezbedjujem se,  ovo moje pisanje onda, u varijanti dva, nema mnogo efekta na ove neupućene u to ali, zato, u varijanti jedan ima nade, no,  ZABOLELO  ME....... da se ikome pravdam šta i zašto mislim....  vraćam se..... koliko i koliki  moraš da budeš jadnik,  da bi sebi dozvolio da cviliš okolo i pokušavaš da moliš one koje ne zarezuješ kada ti se obrate zbog nekog problema, ali sada su dobrodošli... kako da nisu, te ih, ponavljam, moliš da utiču na „one koji pišu“, da  „oni grozni ne ujedaju tako slobodoumno, grubo i gnusno, jer to, ipak, čita ceo svet, pa kakva je slika naše Opere u svetu?“.... a   „oni“  SAMO imaju svoje viđenje ili... ah, da, svoje misljenje..... (dokazano veoma  realno i tačno o mnogim stvarima koje  „TI GNUSNI" opisuju u našoj  Operi, i  isključivo ono  što je javno predstavljeno)....  o znanju ne pričamo...  A što se većina publike i orkestra, pa i „saučesnika“ u tim mišljenjima i pisanjima  slaže.... oslušnite, ionako sve kruži eterom oko vas... samo ste vi zaglušeni međusobnim hvalisanjima, pa ništa ni ne vidite, ni ne čujete.... jer da ČUJETE.... ne bi se događale kataklizmične predstave...... ili neka viša (stavite koji god hoćete opis) sila upravlja vašim diskutabilnim  organima....?
Ako nije tako, čemu insistiranje na molbi, ako nije tako, molim da se pojavi bilo kakav DEMANTI.... reč koja označava da nešto, ARGUMENTOVANO, nije tačno i onda se postavi suprotno........ ako nije tako, recite kako..... Ako nije tako.....????
Ahahahahahahha..... čekam !
O „dotičnom“ slučaju „Les Miserables“ .... kod mene se ništa dublje nije pojavilo, do  samo neverica o nemanju  nečega što se zove SNAGA SOPSTVENOG  STAVA. Hteli ste,  istrpite. Ne samo nas (grozne), mi smo sa ovakvim pisanjem tu i pre vašeg „slučaja“, a u Operi davno pre nego što ste i znali za tu reč (o samoj srži Opere i dešavanja u njoj ne pričam),   već istrpite  sve oko vas, što je  mnogo gore, teže  i po vas ubitačnije, jer mi pišemo javno, a ova „glet masa“ oko vas,  obmanjuje,  vama  se ulizuje, a iza leđa ogovara, olajava, opanjkava.....  i posle ide ulizičko....  „vidite, Laura piše ovo i ono“.... a vi „to“ ne čitate, ali u nekim momentima, neke delove veoma tačno citirate.... ahahahhahaha....
Les Miserables....
Zova odaje sve.
Ako vam, o vi umišljeni moćnici,  nešto smeta, ne idite okolo. Deluje mizerno i bespomoćno. Postoji direktan put... Ja  DIREKTNO PIŠEM sve što mislim, a i kažem,  iz puste želje da nam ikada svane, U OPERI!!!!! ..... a oni (vi) „važni“ to ne vide, već sve pripisuju na adresu ... LIČNO.... e tu je GREŠKA. TEŠKA.  Ali za poimanje „šta je pisac hteo da kaže“  potrebno je mnogo IQ..... Sorry..... Vežbajte!  IQ (teško da može), ali pevanje...  ma isto je.... neizvesno..... gotovo beznadežno....
I da ponovim.... (za one kojima je to potrebno, a ima ih.... mnogo.....)
Beše jedna lepa bajka pod nazivom „U cara Trojana kozje uši“....
Pročitajte, podsetite se. Dobra je. Poučna, veoma.
Mislim da je frka zbog  ušiju, a ne zbog  sviraljki....
Ima tu još raznih misli..... šarenih.... pa....
Evo još jedne ...... meni  zanimljive....


2.deo
Pitam se....
Šta, ko ili zašto „povuče“ „UMETNIKA“, da se sroza na najprizemniji  nivo reklame i pojavljivanja u raznim i raznoraznim medijima? Želja za popularnošću? Postizanje „rejtinga“? Nada da će se promovisati (čitaj: napredovati, ili se katapultirati u elitnu pevačku orbitu), ili da će promovisati kulturu i  neki viši nivo među ljudima koji TO gledaju? A svi UMETNICI zaposleni, ili honorarci, kako tako, imaju  neku platu...... neku, na žalost, siću..... Dakle, suština, po meni, je lična čežnja, želja, nada za  bilo kakav pomak da se neko grabi za njih, da ih bolje plati, da ih promoviše.... na ovaj način, a tek na ovom mestu..... čista UTOPIJA!!!!
Pojave se naši VRLI i manje vrli umetnici..... a razni.... i raznorazni, (pričam o ljudima iz branše kulture, tu mislim na Operu, Filharmoniju, RTS (klasični deo), Balet, Pozorišta).....
I ?????
Kako ko.....
Neko njima (medijima)  hrli, neko neće da se sa njima grli.....
Kod mene, ovi drugi .... PRAVI.....
Na žalost, jako ih je malo.... svi su se prodali za reklamu za prašak, kafu, gajbu piva, ili  doprli da se pojave kod ŽIKE.  A „Žika seljak“, „tambura sa svima“..... svi su na istoj tacni..... E sad.... ja ne krivim Žiku... nikako. Žika je „svoj“ i prepoznatljiv. Ne kurči se da je nivo. On je narodni čovek, sa narodnim temama, doda po nešto „odavde, o čemu ja pišem“, i odande, šta stigne, pa ko se upeca, upeca.... Nije problem u Žiki. Problem je u ONIMA KOJI HRLE KOD ŽIKE.
To mi nikada neće biti jasno.... i nemojte da se trudite da mi „objasnite“ stvar. Neobjašnjivo, u mom poimanju umetnosti i nivoa umentosti.   Primer da će, od ne znam koliko miliona
gledalaca, bar 2% ljudi da upamti te „neke umetnike i njihove najave“, je čista propast. Za umetnike sramota. Da trče kod Žike,.... ili Jovane,.... ili Pere,.... ili.....
Znam, pitaće se neko.... pa gde da idu? 
Nigde.
Ako su kvalitet, sve će predstave biti rasprodate, svi koncerti, sve izložbe, svi performansi.... ljudi saznaju.... NE PREKO ŽIKE, NE PREKO ŽELJKA..... ovo je mala sredina. Umetnost uvek ima svoje kanale, umetničke.... i niko, ko iole vredi, nije se proslavio preko Žike, već preko sopstvenog kvaliteta koji je, volšebno, bio poslat tamo gde treba.....
Čika Žika i čika Željko  odbijaju  KULTURNE.
Ako nisi kvalitet.... ni od Žike ni od Željka  nema vajde....
Ako SI  kvalitet, opadaš ako se pojaviš kod Žike ili Željka...
Samo je velika  sramota  da ti isti „umetnici“ pokušavaju da  se tako ponizno ušniraju kao Žikine, ili Željkove  „zvezde“..... a  sve vreme, lažno i folirantski  „pljuju“ sve njihovo,... filmove, vesti, razne emisije, grand i ostale parade, zgražavaju se nad farmama i zadrugama.... beovizijama i raznim emisijama.... prevrću se nad  „njihovim dnom“ ....  a tu su....  i sa Žikom i sa Željkom, u  korak sa istima.... ili čak ruku pod ruku sa njima,.... tonu....
Srećno takvim „Umetnicima“. Ali ne i od mene. Kod mene su.... potonuli. 
I, zgražavate se nad PINKOM i vlasnikom istog, a idete tamo?
Ko je gde?
Smejete se Žiki, a idete baš tamo?
Ogorčeni ste na Željka, a idete baš tamo? Nije bitno koji je po redu program, važno je da vas Željko „udomi“ u bilo kom terminu, na tri minuta.... na pet, ili samo kao najava...... Uuuuuuhhhhh....
Ko je gde?
Oni na svome, a Vi?
Hrlite mečki na  rupu?????
Ko?
Pa….
Naši Velikani
Kao pelikani
Otvaraju usta
i love lajkove

3.deo
Mislim na pevače, onoliko samoreklamirajuće...
Ma važi!!!! (rekli klinci)
Ali samo kada MI dodaju snimak.....
Sve bez snimka....
Šuplja priča....

Priča o uspesima, hvalospevima, aplauzima, ovacijama, ludilu, bunilu, strašilu, kvačilu, .....
Ne!
Tek kada postave snimak onoga o čemu besomučno pišu i pišu kako su genijalni..... tek nakon snimka.... što se mene tiče, ide reakcija. Za druge ne znam. Ali, ovo sam JA.
Svi koji su „pokorili, rasturili, nabudžili, izdominirali, sabili.....“ i koristili sve verbalno-mizerne izraze kako su NAAAAAAJJJJJJ..... neka se čuvaju samohvalnih prepotentnih izjava, bez pokrića.... Em mi je muka, em, kad mi je muka, njima od mene još veća.  A o kvalitetu  su, tim svojim NE reklamama, i NE snimcima dovoljno rekli, za mene..... ako ikada postave, a neće, ne slušaj !
HVALI SE I POKAŽI !
HVALI SE I POKAŽI GDE!
HVALI SE I POKAŽI SA KIM!
HVALI SE I PODARI NAM SNIMAK!!!!
Ali..... neki se ne hvale, a imaju pokriće.... Snimke. Bravo.
Drugi ne stižu da SVE objave  na društvenim mrežama, jer imaju toliko slika i lajkova.... ali nemaju pokriće!!!!! Samo pusta magla.
E.... meni je magle dosta, jer  u ovakvu maglu  svakako ne verujem, ali se pitam zašto drugi gube vreme da me ubede da su „oni“ SJAJNI, oni treći gube vreme da me razuvere u mom mišljenju...... iako se  svi   međusobno ne podnose.....  a ja sa svim tim pojavama  nemam nikakve spone.... ne kapiram njihov trud?
Demantujte me.
Hvala !   
P.S.
Na kraju svega, kupite kartu za predstavu kojoj je „majka“... rekla-kazala. Glavni protagonisti su Les Miserables, okrečeni ŽikinoŽeljkovim bojicama, znajući unapred da će dobiti stotine i stotine lajkova virtuelnih „prijatelja“, koji nisu nikada prisustvovali njihovim nastupima.....
Realnost....
Nakon spuštanja zavese, svi koji ste kupili karte, i koji ste bili znatiželjni i došli da uživate, otići ćete neispunjeni, a potom će vas samleti teška amnezija. Za utehu, „ta, gorepomenuta  predstava“ je stalno na repertoaru, nećete ostati uskraćeni. Naprotiv.... I, da.... ponesite jednu kesu, za svaki slučaj.




O sličnim temama, ali iz drugog ugla:




Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.