25. 04. 2017.

Licemeri,.. lažni umetnici,... snobovi,....



















Pogled u samog sebe........


Pogledajte, dragi moji umišljeni umetnici, sami sebe.....
Ko je gde..... ko se kome raduje.... ili..... ko koga  sačekuje.......
Vidi se,.... sve se vidi,..... i ja to sve dobro znam, ....ali,.....
Mene zanima...... šta je VAMA prioritet?    VI..... sami sebi?, ...... hvalospevi koje dobijate od „pet miliona prijatelja“?,.... dodvoravanja i ulizivanja istih? ...... il,.....  broj lajkova na FB.... (to je, većini, postao primarni život)....., istomišljenje nekih nebitnih ljudi? ......  Ko je gori od vas? ...... Ko je bolji od vas?, .... Ko je lepši od vass? .... Ko je angaažovaniji od vas? ..... i tako u nedogled......
Sindrom  ...... i naših i onih drugih......
Ali..... ONI DRUGI ..... AH, DA......TI DRUGI...... rak rana...... imaju bazično odličan  nivo i kvalitet, pa se utrkuju za sledeće nivoe, .... Naši se utrkuju ko će kome da smesti,... ili ko će koga da ogovara, očekujući hvalospeve istomišljenika,... životarenje u opsesivnim praćenjima., ..... ogovaranje, ...... utrkivanje u minornim i nebitnim stvarima.......
A SUŠTINA ??????
NEMA JE !!!!!!!
Bar ne u ovoj priči.......
A JA  BAŠ NISAM U TOJ PRIČI !!!!!!!!!!!!!!
Pišem  o onom šo čujem. I IMAM MUDA !!!!
Tako se kaže?????  Da!
Moja muda MISLE,..... onda  to neko (JA !!!! ) pretoči u reči i  PIŠE, ....... moja muda IMAJU SVOJ NIVO...... u sredini one stvari..... I uvek će tu biti..... dok ih smrt ne rastavi ........
Nemojte da me MOLITE ili OBAZRIVO OBAVEŠTAVATE da je ovaj ovakav, onaj onakav, izgovor.... bolest,  premor,  loše probe......NE !!!!!!!!!
To mene, kao publiku, NE INTERESUJE !!!!!!!
Ja samo mogu da čujem ono što  mi se servira, i....... da napravim poređenje sa onim što sam već čula...... Ako ima pomaka, BRAVO..... Ako ne...... nema bravo !
I zapitajte se, i to dobro...... hitno.... i veoma radoznalo..... Zašto?????????
Samo JEDNI, manje značajni, a isti, su u tom višeslojnom nebuloznom okruženju..... glasni, navalentni, dosadni, opterećeni, uskračeni, umišljeni .....
Ostatak ima svoj kvalitet i ne pada im na pamet da se blamiraju...... čekaju svoj momenat,.. a on uvek neumitno dolazi..... potvrđuju svoj kvalitet, uspeh.....
Bravo za prave umetnike.....
Bravo i za ove  u pokušaju......
A najviše BRAVO za MENE....... što vas sve trpim......

Eh dokle......???????


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.