09. 09. 2019.

Gala koncert Opere na Trgu Republike, 2019., balet "Ko to tamo peva", Dejan Savić, Đorđe Stanković, Đorđe Pavlović, Sofija Pizurica, Dragoljub Bajić, Aleksandra Angelov, Aleksandar Stamatović, Dragana del Monako, Janko Sinadinović, Miodrag D.Jovanović, Snezana Savičić Sekulić, Dejan Maksimović, Jasmina Trumbetaš Petrović, Jadranka Jovanović, Sanja Kerkez..













08.09.2019.


                 Tresao se ceo kraj
Al’dobismo, zato, RAJ.
Dal’ na zemlji
Il’ vazduhu
Sačekasmo i tu bruku.
Čitam, piše, opet, GALA
Mašta vam je jako mala.
Al’za mene to je dosta
Još po neka reč mi osta

I
Iiiiiiiiiiiiiii
Idemo.....
 
Ushićenje, uzbudjenje, osećaj radosti i lepote... kao da nisam gde sam. Kao da sam negde tamo, gde sam već bila. Gde sam bila srećna. Kao da će stvarno biti tako, kao gde sam bila. Kao da će biti isto, kao gde sam bila. Sanjam na javi. Želim, tako se osećam.
I bilo je tako. Skoro sasvim. Bina, svetla,  stolice po celom trgu. Iščekivanje. Ljudi strpljivi, a nestrpljivi....
I onda je počelo. Bolje da nije. Da je samo ostalo na tom pripremnom stanju.... i da su pustili muziku „sa zvuČnjaka“.... bilo bi idealno.
Neću da analiziram... bilo je kako je bilo, kao da sam ovde!
Pitam se, samo, ko je osmislio program Gala koncerta? Mislim, da ste pitali decu, bolje bi izabrali. Eto, samo to pitanje..... te užegle arije i pevači, „smor“ do bola. Nešto popularno, za ovakvu priliku? Ili mnogo pitam...
Sve ostalo je isto, kao kad sam ovde. Neke reklame po fasadi Muzeja, kamera malo snima, posle ne snima, dron zuji, ljudi pričaju i ODLAZE nakon par prvih tačaka. I treba da odu.
Ko to tamo peva, šta i zašto baš to? Ah, da, postavila sam već to  pitanje.
Preživeh.
Posle je bio balet Ko to tamo peva.
FANTAZIJA. FENOMENALNO. PUNOKRVNO. KVALITETNO.
Oporavili mi dušu odmah. Zahvalna im. Zato i ne pišem o Gala. Tu mi je duša bila mala... mala. Ali o baletu, ubrzo, posebno, radosno, sa uzivanjem.
A za koji dan.... OPET GALA.
Reč toliko rabljena kod nas. 
Čemu? Kome? Zašto?
Jadranka Jovanović i kastanjete. Lepo, veoma lepo. Konačno nešto drugačije. Bar za mene. Sve ostalo je ostalo.
I tako..... Hvala na lepoj večeri, na udobnim stolicama, ljubaznim devojkama, obezbeđenju, ljudima oko mene. Hvala i svim učesnicima oko organizacije. Hvala i učesnicima Gala, potrudili su se, više nego kada je sezona.
Možda se i osvrnem detaljno....za koji dan.... Za večeras....
Ko to tamo peva? Balet da, pitanje .... ostaje.



Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.