08. 11. 2018.

Ivo Pogorelich, Kolarceva Zaduzbina, koncerti klasicne muzike, Pijanisti, beogradska muzicka scena....

















Pogorelich
7.11.2018.

Prosle godine sam napisala:
IVO POGORELICH 
       -          
POČETAK I KRAJ!
ERUPCIJA!
SVETLOST I TAMA!
UZDIZANJE!
PONIRANJE!
UZDIZANJE!
VATRA!
NE DISANJE!
SUZE!

TACET!


Ove godine ću prepisati još po nešto... da se neznanci upoznaju sa mojim delom , likom i onim što pišem.... uvek ima novih....
Što se mene lično tiče.... razlika od prošlogodišnjeg koncerta i ovog danas.... postoji. U atmosferi, fluidu između publike i umetnika...
Elem.... lično ja, Pogorelicha OBOŽAVAM.... i to.... uhhhhh.... mnogo....
Ali....

“Da li ste se u proteklih 28 godina setili IVE POGORELICHA?
Ja sam ga slušala  TAMO NEGDE, koliko puta… I opet ću, tamo negde….. Novac?…..

I danas isto pitanje….. a odgovor?…. Novac za odlazak “tamo”  je mnogo manji nego što ste nam “oduzeli” ovde, najavljujući jedan program…. a potom promenili u drugi….
Izbor… prihvati, ili vrati karte…. srpska posla, ili  aktuelno Savic roules…. NEMA OBJAŠNJENJA ZA  RAZLOG PROMENE!!!
Bahatost, nemoral, despotstvo……
Ali MI volimo Pogorelicha.... šta god da svira,... jer....
Pred nama je  UMETNIK. DAJE SEBE. DAJE SVE..
NAJPOŠTENIJE! NAJISKRENIJE! NAJDIRLJIVIJE!
A u publici….. splavaruše, domaćice, po neko zalutao iz nekog “muzičkog podruma”…. Došli ljudi da budu viđeni….. neke klimakterične tetke, crvene u licu i haljinama na bretele, usplahirene i uspaljene….. Čula žaba….. I posle prvog dela koncerta…. odjezdile….. jer su ”žabe” čule da  “posle pauze ima i drugi deo”….. ne daj bože….
Atmosfera…. loša…. usiljena…. aplauzi nategnuti…. vrištanje takođe… BIS… izostao!!!! Ali je za Luganskog bilo histerično…. ah, da… to je bio filharmonijski koncert…. oni imaju TAPŠAČE…..
Pogorelich ima MALOBROJNU, ali VERNU, ne samo publiku, već poznavaoce i razumitelje njegovog sviranja i poimanja muzike….. To je poenta.
Ne prodate karte….. Ne crkveni prilozi, ne popovi koji se dosadjuju, jer su im dodeljene karte…. ne splavaruše i sponzori im…. NE!!!!!
MI smo uzivali uz “težak “program i posvećenost sviranju. Pogorelich je PANTER ZA KLAVIROM.
Ah… da….. šta će nama panteri, kada imamo hijene…..
I kojote.
Maestro Pogorelich će davati sebe svuda…. samo što će TAMO NEGDE biti mnogo fluida….. a ja ću uživati u tome…. VI….. Ostajte ovde…. tu je toplo, memljivo, zagušljivo i smradno….. to je sve što je ovde potrebno…. Nešto drugo je za one  ….. vanzemaljce ……


.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.