04. 12. 2019.

Vozi Miško - Laura Milčetić (Aleksandar Saša Ilić, koreograf, profesor, komunikolog,...)












Vozio Miško….
Smejasmo se iskreno…
Miško se zaneo,  iskliznuo, kod mene,  i  to BAŠ!!!!
Jer, uloga u filmu je apsolutno specifična,
a  i u baletu  se pokazala kao „kultna“….
A onda je  „Miško skinuo povez“!!!
Sramno, sramno, sramno!!!!!
Srpski sindrom nadjačao umetnost,
ili
Nije sve za svakoga
Ne može MIŠKO da vozi SVE!!!!!!
Ah, da…… ima mnogih koji su umišljeni…. Polude, zanesu se, polete visoko, levitiraju, uljuljkaju se u trenutnoj moći, pa kad tresnu,  onda pokažu  svoje pravo lice u svoj svojoj izopačenosti i nemoći zvanoj TRENUTNA MOĆ.
Novopečeni, ali nedopečen, direktor Kulturnog Centra Beograda, Profesor na Institutu za Umetničku igru,  Predsednik Udruženja profesionalnih baletskih igrača, koreografa i baletskih pedagoga Srbije,  i urednik časopisa “Stepart”…. Aleksandar Ilic. Kada smo ga hvalili i dizali u nebesa kroz predstave Instituta za umetničku igru, i kao koreografa za operske predstave u Novom Sadu, Rigoletto i Faust, bili smo GENIJALNI. Doborodošli. Uvek pozivani. Skoro rado viđeni i počasni (a nije nam bila i nije nam ni dalje namera da nas iko tako doživi). Kada smo hvalili, ZASLUŽENO, predstave u “Vuku” bili smo ok….  E sada, kada nisu dobili hvale, (A SKORO NIKO NIJE, SEM NAS, NIKADA NAPISAO BILO KOJU REČ POTPISANE POHVALE O NJIHOVIM PREDSTAVAMA,  osim šturih Tanjug – RTS vesti, gde se i šta događa), nastaje problem?    Ali, ovi “umetnici”…. Ah…. Oni očito žive samo za te objave. A bar desetak mladih umetnika, bez navodnika, jer su na putu da budu pravi, i koji su PLATILI školovanje u IUI (razočarani, uskoro odlaze odatle), pišu MI i odobravaju poslednji tekst vezan za proslavu….  Sa ogromnom zahvalnošću  i detaljima golgote pre pripreme ovog SNA.
A JAVA boli. Njih. Organizatore. Tako kažu.
Ćurak se okrenu. Che mizeria?
E sada sledi opis čoveka od ugleda, zvanja, radnog mesta, političke pozicije i umetničkih ideja. Dakle… Skliznuo Miško!
Aleksandar Ilic je “srpski baletski igrač (najpoznatiji kao MIŠKO) i koreograf. On je  diplomirani komunikolog”. Sledi i objašnjenje tog značenja, koje se neće dopasti diplomiranom.
“Komunikologija je društvena nauka čiji su  predmeti izučavanja, u najširem smislu, poruke koje ljudi upućuju jedni drugima”
“Miško” je magistar koreografije, kao i DRUG ČLAN Međunarodnog saveta za igru (CID) pri Unesku.  Moje je pravo da opišem status.  Moje viđenje, moj stav.  A onda….. Sledi jedno jadno obraćanje meni i  mom suprugu, a znate, ili ćete nakon ovoga saznati, da pišemo IMPRESIJE. Elem, njegova MOLBA,  ZAHTEV, ili VAPAJ….. ali inkognito, zapravo u privatnoj prepisci, tzv. DM na Instagramu,  a obraćanje je zbog našeg zvaničnog i javnog pisanja…..
Pre toga, još jednom, a za svaki slučaj, da bude sve jasno, objašnjenje diplome komunikologa, koju ima Miško.
“Komunikologija je društvena nauka čiji su predmeti izučavanja, u najširem smislu, poruke koje ljudi upućuju jedni drugima”
E sad, postavljam pisamce upućeno NAMA, ponaosob, u diskreciji, i nakon toga potez dečijeg rezona, blokiranje komunikacije…. a  mi smo pisali JAVNO.
Sramota me, ali…. Citiram…
“ Nemojte više da pišete o nama.
Nemojte više da dolazite.
Povređen sam strašno kao i cela moja porodica koju čini IUI.
Hvala na razumevanju.”
Nemam razumevanja! Ne mogu da dozvolim i da ne odreagujem (zato i pišem ovo), da mi se iko ovako obraća, bez elementarnog poštovanja prema nekome ko ima duplo više znanja, iskustva, obrazovanja i uspeha od Miška, ne želim da prećutim  da mi  i JEDAN  (Misko)  odredi da li ću, kada i gde da idem, za svoje zadovoljstvo, želju i pošteno plaćene ulaznice. (Ovog puta su bile podeljene, zaboga, svi gradski oci su bili tu, pa da ne bude sala prazna).
Miško se zaneo, mnogo. Visi na TVu, slika se, daje intervjue, Priča, obećava, poziva….   Kao direktor Belefa (beogradski letnji festival) doveo je neke kvalitetne umetnike, a među njih ubacio BAKAPRASE, repera. “Diša” prati trendove. Kakve, pitanje.
Miško ne voli da ga kritikuju. Pada u bol. I vuče celu umetničku porodicu u bolovanje. Boli, znam. Ali što nije sagledao na šta liči proslava?  Zašto se stidi jednog promašaja, za koji i nije direktno odgovoran, a možda i jeste, ali se krije. Promašaj, pa šta?

A da li želi da čuje da sam danas, sem njegove tužbalice, dobila nekoliko poruka od njegovih studenata, koji se zahvaljuju na HRABROSTI da napišem šta sam već napisala, i da ih je bila sramota što učestvuju u toj kič ujdurmi? Ne, to ne želi da čuje. Kao što ni drugi ČELNICI ne žele da čuju, a čitaju moje viđenje nečega. Ako im smeta, neka ne čitaju. Neka se vole. Neka se druže sa prijateljima, neka uživaju u životu, neka ne dozvole da im Laura zagorčava život, ako nije tačno to što piše. (neka demantuju)
Pisaću i dalje. Mnogi su mi pretili. Zbog?
Hajde, kada ozdravite, pogledajte oko sebe, možda ćete videti sunce.

Ceo tekst je objavljen na portalu: pravoumetu.com


O istoj temi, ali iz drugog ugla:



Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.