02. 06. 2018.

Rosini, Pepeljuga, Dragana Popović, Marko Živković, tenor, Vladimir Andrić, Nebojša Babić, Jana Jovanović, Nataša Rašić, Sveto Kastratović, AZB,… 01. 06. 2018.








1.06.2018.



Pepeljuga,
ili
Treći pokušaj,
ali...
 zalud!
I Bog je posustao

Večeras od mene kratko, što kraće. Umorila sam se od BO.
Ne od O.
B je ključno slovo.
Teško da ću ikada više poverovati nekome, a nisam sigurna da se slažemo u većini razmišljanja, znanju, pogledu na .... sve....
Moja greška. Pomislila sam..... ljudi znaju.
Elem, ne znaju, pričaju napamet..... Dakle..... SSV (samo sebi verujem)
Imali smo (u pokušaju) tri Pepeljuge, a nismo dobili ni jednu pravu.
Jadranka Jovanović.... kao groteska.... najgora....
Ljubica Vraneš... kao bolja od najgore.
Dragana Popović.... samo neznatno bolja od Ljubice, ali izrazito NEČUJNA, sem u delovima gde je klepalo tzv. čembalo.....
Meni lično, jedan nervozan glas, pa ja nisam uvek (kada se čula) mogla da razaznam da li je u pitanju vibrato, ili su to melodijske bravuroze. Gluma je upotpunila pevanje, te smo imali jednu nervoznu i prilično histeričnu Pepeljugu. Ja ne znam kako je bila zamišljena Pepeljuga kao lik,  ali mi je večeras smetao taj nemir u glasu i glumi. Očekivala sam, rekoh već, nešto nezaboravno, a doživela sam nešto obično, već viđeno.
Zaključak pre kraja: Sem Nebojše Babića.... sve ostalo je bilo NIŠTA. Kod mene i toj reči ima gradacije, a ona je ovakva.... Marko, Vladimir, Sveto..... ili  `'oćete  da pišem?
Kratko.
Marko bolji nego do sada, ali ima toliko ružan glas, da je izostanak aplauza u toku predstave sve rekao.
Inače, večeras je nakon svake atraktivne arije, dueta, ili ansambla, aplauz izostajao, što se nije desilo na prethodne dve predstave.
Vladimir, komičan, ne zna da peva.
Sveto..... karikatura No 1 u B.O.
(B.O.  u medicini označava da je nalaz uredan, dobar....) ali mi nismo u medicinskim vodama...... a i Sveto ne bi dobio taj nalaz, jer ima defektan izgovor, plus  nema intonaciju, a ni glas.
I dve sestre. Jana Jovanović (ko je to?) i Nataša Rašić..... Tragične. Dosadne do bola. Komika? Gluma? Zabava? Pevanje.....
Pa jedna I.R.K i Tatjana Mitic su, kompletno gledajući uloge, bile  zanimljivije i smešnije od ove dve ukrućene osobe, ne pišem o njihovom pevanju.
Ooooo........ Vratite  nam Nevenu Matić koja je bila i pevački i glumački najbolja i najkomičnija  od svih koje smo čuli  i, (bar što se tiče glume) Tatjanu Mitić...... to je kombinacija koja bi CELOJ predstavi dala živost, šarm, veselje i zabavu.
Ove dve su bile sve, samo ne zabavne. Ili nisu shvatile koje uloge treba da dočaraju. A nije ni bitno. Sramno je da su se pojavile takve. I dovoljno. Ah, da..... „gre'ota“ za kostime, rabe ih neprimereni.
I tako...... srećom, došao je kraj, svi se pojaviše na bini, pa i lik iz rupe. Veoma loše izgleda, nekako nestabilno, čak bolesno..... Tretman neki, pomoć? Nemojte biti surovi. Pomozite kolegama.
A i nama, publici. Da se ne plašimo za život. Stalno prete. Razni. Neumorni, a glupi. Znamo ko su. Pomozite  im.

A ja jedva čekam kraj sezone. Bliži se. Ali, ko zna šta će se sve dogoditi do tog momenta. Videćemo. Večeras sam posustala..... 



O istoj temi, ali iz drugog ugla:



Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.